4 نوفمبر، 2023 8:10 مساءً
لوجو الوطن اليوم
تامر حسني عن بسمة بوسيل: دي في دمي ولو طلبت عينيا مش هتأخر
تامر حسني عن بسمة بوسيل: دي في دمي ولو طلبت عينيا مش هتأخر
تامر حسني عن بسمة بوسيل: دي في دمي ولو طلبت عينيا مش هتأخر

وقف النجم المصري تامر حسني أمام ظاهرة الربط بين أعماله الجديدة، وبين التطورات الأخيرة في حياته الخاصة، ومنها الانفصال عن بسمة بوسيل وما تلاه من أزمات، ونشر توضيحا عاما للجمهور أكد فيه أن علاقته ب أم أولاده صارت جيدة، وحذر من التراجع عن طرح “أغاني نكد” قريبا إذا اصر الجمهور على تفسيرها وكأنها تعبر عن مشاعره الحقيقية.

وكتب الفنان تامر حسني عبر خاصية الستوري بحسابه على انستغرام: ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية، ده غلط يا جماعة.

أضاف تامر حسني: أولًا مش أنا اللي ممكن أعمل كده ورغم الظروف الحالية.. مازلت أكن لبسمة كل الحب والاحترام، ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جدًا دلوقتي ولو طلبت عنيا مش هتأخر.

وتابع تامر حسني: تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايمًا من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم.

اقرأ أيضًا :تأجيل جنازة عبدالله نجل الفنان حسن يوسف

واختتم تامر حسني التوضيح قائلا: ثالث حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، يعني أنا بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا، ده لسة في أغاني توجع أوي نازلة قريب إن شاء الله.. كده مش هنزلها.

زوارنا يتصفحون الآن